Aerobik

Treningi w Colosseum to nie tylko sztangi, sprzęt do treningu cardio oraz sprzęt siłowy. Możesz również wybierać wśród szerokiej oferty treningów grupowych prowadzonych przez doświadczonych instruktorów. Każde zajęcia zbliżą Cię do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Treningi możesz dowolnie łączyć dzięki specjalnej ofercie karnetu OPEN. Możesz uczestniczyć w dowolnej ilości zajęć, testować i sprawdzać Naszych instruktorów. Wybierz swoje ulubione zajęcia i zacznij treningi już dziś. Oferujemy Wam dynamiczne treningi takie jak FitBody czy Salsation. W ofercie znajdziesz również zajęcia wzmacniające typu Body Shape, Power PUMP oraz formy rozciągające jak pilates.

NOWOŚCI w ofercie Colosseum!


FLEXI Fitness

Trening wyszczuplająco - wzmaniający z użyciem gum elastycznych oraz gum fitness'owych. Pozwala na uzyskanie idealnej sylwetki oraz na wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu, nóg, pośladków, rąk i ramion.

PT 17:00

HIT

To zajęcia fitness o bardzo wysokiej intensywności , które pozwolą szybko spalić zbędną tkankę tłuszczową, skutecznie poprawić kondycję i wymodelować sylwetkę. HIT pozwala każdemu osiągnąć maksymalne rezultaty w krótkim czasie. Jest to program idealny dla kobiet i mężczyzn.

PN 19:00
CZW 18:00

TABATA WORKOUT

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

ŚR 18:00

POWER Pump

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi mające na celu kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Jest to świetna alternatywa dla treningu siłowego.


WT 19:00
PT 19:00

Nowa "TY"

Trening dla każdego kto chce osiągnąć wymarzona sylwetkę jeszcze przed latem. Intensywne zajęcia oparte głównie na treningu siłowym, co tydzień wprowadzana będzie na nich inna forma ćwiczeń. Cykl treningowy na którym nauczysz się jak poprawnie wykonywać ćwiczenia, dzięki stałym wskazówkom instruktorki.

WKRÓTCE !

FITBODY

Zajęcia kształtujące wszystkie partie naszego ciała. Ujędrnianie, wzmacnianie i spalanie to głowne cele tych zajęć. Część kształtująca powadzona jest w rytm muzyki, a na zakończenie czeka część rozciągająca.

WT 18:00
ŚR 17:00

AKTYWNE 9 MIESIĘCY / ćwicz z położną

Jest to bezpieczna forma ćwiczeń stworzona z myślą o kobietach ciężarnych, ich potrzebach i dolegliwościach związanych z ciążą. Dzięki regularnej aktywności fizycznej lepiej przygotujesz się do porodu i szybciej wrócisz do formy po porodzie. Zajęcia oparte o formę treningu wzmacniającego z wykorzystaniem różnego sprzętu, body ball, pilates, stretching. Zajęcia mają na celu oprócz poprawy samopoczucia i zmniejszenia dolegliwości, poprawić wydolność ogólną oraz nauczyć świadomej kontroli nad mięśniami biorącymi bezpośredni udział w porodzie

WT 18:15
CZW 18:15
SOB 11:00

ZUMBA

Jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, poprzez ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

PN 21:00
PT 20:00

SALSATION

Nazwa "Salsation" to połączenie słów "salsa" i "sensation". Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą.

PN 18:00
WT 16:00 PT 17:00

THERAPY PILATES

Zajęcia dedykowane osobom z problemami przeciążeniowymi kręgosłupa i stawów. Szczególnie polecane osobom, które większość dnia spędzają za biurkiem, przez co układ mięśniowo-więzadłowo-stawowy uległ osłabieniu, pojawiły się bóle kręgosłupa, drętwienie kończyn itp. W zajęciach mogą też uczestniczyć osoby ze zdiagnozowaną dyskopatią itp.

PN 19:15
PT 19:15

EKSTRA FIGURA

Zajęcia zaprogramowane na modelowanie całej sylwetki, bazujące na ćwiczeniach stymulujących pracę różnych grup mięśniowych. Wyższa intensywność zapewnia skuteczne palenie tkanki tłuszczowej a praca ze sprzętem: hantelki, dodatkowe obciążenia i wiele innych, zapewnia ujędrnienie ciała przez poprawę jakości mięśni. Istotnym punktem jest również wysmuklenie talii i podkreślenie mięśni brzucha.

CZW 16:00

PERFECT FIT

Grupowy trening siłowy, czyli przenosimy „siłownię” na salę. Zajęcia aktywizują całe ciało, pobudzając silnie mięsień do pracy, przy wykorzystaniu różnych, kolorowych sprzętów dostępnych na sali. Szczególny nacisk kładziony jest na poprawność techniczną wykonywanych ćwiczeń, przy nadzorze prowadzącego, co zapewnia efektywny trening wysmuklający i ujędrniający całe ciało! Dodatkowym aspektem jest wzmocnienie mięśni, co znacznie wpłynie na koordynowanie zachowania prostej postawy.

ŚR 19:00

STEP GIMNASTYKA WYSZCZUPLAJĄCA

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wyszczuplających, wzmacniających i wytrzymałościowych przy muzyce, obejmujący wszystkie grupy mięśni. Ćwiczenia o średniej intensywności (dla średniozaawansowanych).

ŚR 20:00
PT 18:00

BODY SHAPE

Forma ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężarków, obciążników na ręce i nogi oraz taśm elastycznych. Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe, powodując ich wzmocnienie i wytrzymałość, a także ćwiczenia te maja na celu przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Dzięki umiarkowanej intensywności zajęcia dostosowane są zarówno dla początkujących jaki i zaawansowanych.

ŚR 19:15

STEP/ABT

Forma aerobiku kształtująca przede wszystkim kondycję fizyczną podczas, której wykonuje się na specjalnej platformie pojedyncze kroki, a następnie układy choreograficzne. W związku z możliwością regulacji wysokości stepu, forma ta przeznaczona jest zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

PN 20:00

ABT – brzuch, uda, pośladki/ aerobic

Przeważająca część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia siłowe mięśni brzucha, ud, bioder i pośladków. Umiarkowana intensywność zajęć wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia siłę mięśniową oraz powoduje zmianę kształtu i elastyczności mięśni. Taka forma ruchowa polecana jest dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych w każdym wieku.

PN 16:00
WT 19:15 PT 20:15

TRENING OBWODOWY/TRENING FUNKCJONALNY

Ćwiczenia wykonywane są na każdą grupę mięśniową z użyciem przyrządów. Poprawia on jędrność ciała oraz pobudza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening obwodowy to doskonały sposób na wymodelowanie sylwetki szczególnie dla osób, które zaczynają ćwiczenia. Poznaj zalety treningu obwodowego, dzięki niemu pobudzisz metabolizm i krążenie, wzmocnisz mięśnie, stawy i ścięgna oraz przygotujesz ciało na zwiększony wysiłek i uprawianie sportu.

PN 17:15
WT 20:00
WT 21:00
ŚR 17:15
CZW 17:00
CZW 19:00
PT 17:00
SOB 12:30

PILATES

Jest to trening całego ciała w skład, którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Niezwykłość metody Pilates polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, a także łagodzi bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy poprawnego oddychania.

WT 20:15
CZW 20:15

GIMNASTYKA OGÓLNOKONDYCYJNA/ZDROWY KRĘGOSŁUP

Gimnastyka pobudza pracę układu krążenia, co powoduje lepsze odżywianie mięśni. Zawiera ćwiczenia w pozycji stojącej, czasami z przyborami, np. z hantelkami, szarfami. Po ok. 30 min. ćwiczenia na macie w pozycjach niskich, a zwłaszcza pozycji leżącej, która zapewnia odciążenie układu kostnego a szczególnie kręgosłupa. Na zakończenie, stretching - harmonijne ćwiczenia rozciągające. Zajęcia skierowane są do osób po 50 roku życia.

PN 9:00
ŚR 9:00
ŚR 18:15
CZW 19:15
PT 9:00
PT 18:15
CZW 18:00

Fitness PO PORODZIE

Dzięki tym ćwiczeniom nie tylko poprawi się przemiana materii, kondycja, stan zdrowia czy nastrój ale będzie to też swego rodzaju "rehabilitacja" poporodowa ponieważ organizm kobiety ciężarnej zmienia się nie tylko pod względem wzrostu kilogramów, zmianie ulega również ustawienie kręgosłupa, miednicy oraz kolan, zwiększa się obciążenie na stawy pod wpływem rosnącego brzucha. Najczęstszymi dolegliwościami z jakimi ma styczność kobieta po porodzie to są właśnie bóle kręgosłupa. Dzięki tym ćwiczeniom i wskazówkom położnej mamy cel to zmienić. Bardzo ważne jest aby stopniowo i bezpiecznie przygotować organizm do wcześniejszych aktywności jakie lubiła młoda mama. Ponadto dalej będziemy pracować nad mięśniami dna miednicy, które po porodzie również należy odpowiednio wzmacniać oraz pomożemy z rozejściem się mięśnia prostego brzucha po porodzie!

Uczestniczyć w treningach mogą wszystkie mamy, które nie mają przeciwwskazań do ćwiczeń po okresie połogu zazwyczaj podaje się 6-8 tygodni po porodzie naturalnym i co najmniej 2 miesiące po cięciu cesarskim (warunkiem jest wygojona blizna). Można zacząć wcześniej po indywidualnej konsultacji ze instruktorką

WT 17:00



.tm-footer { background-color: #242934; }

Partnerzy

Zapraszamy na siłownię!

Zadzwoń!